Dbát na kvalitu našich sociálních služeb a systematicky jí rozvíjet, to je úkol na dlouhou trať. Ve spolupráci s mnoha našimi odbornými pracovníky takový systém zavádíme a máme za sebou první pilotní ověřování u kolegů ve Zlíně a v Brně.
Velmi nám pomohl projekt Kvalita sociálních služeb v NADĚJI, který podpořila Nadace ČEZ částkou 199 200 Kč a který se právě chýlí ke konci. Mohli jsme díky němu zdigitalizovat hodnotící formuláře tak, aby bylo možné kvalitu služeb vyhodnocovat a s celým systémem pracovat efektivním a moderním způsobem.
Druhou součástí projektu byl šestidenní kurz na míru našim metodickým pracovníkům. Tématem byl rozvoj a posílení profesních kompetencí metodické práce v NADĚJI. Zúčastnilo se ho 12 našich kolegyň a kolegů, lektorkami byly zkušené psycholožky a supervizorky.
Díky Nadaci ČEZ se podařilo nastartovat aktivity, které nezbytně potřebujeme. Pokračujeme v digitalizaci dalších řídících procesů. Díky kurzu vznikla platforma metodiků, kteří se budou dál scházet, vzdělávat, sdílet dobrou praxi, učit se od sebe a přímo tak ovlivňovat kvalitu sociálních služeb ve svých pobočkách.
Děkujeme Nadaci ČEZ za významnou podporu.
