Administrace volných míst

Pokročilé vyhledávání Zpět do administrace Přidat
Zobrazených 111-120 z celkově 392 záznamů.
IDMísto výkonu pracovní pozicePracovní pozice Místo výkonu pracovní pozicePracovní náplňPožadavky  
 
810BrnoSociální a aktivizační pracovník/ce v denním stacionáři <p>- jednání se zájemci o sociální službu, provádění sociálního šetření<br /> - příjem a evidence žádostí o přijetí<br /> - vedení dokumentace klientů<br /> - komunikace s rodinnými příslušníky a opatrovníky klientů<br /> - evidence úkonů péče klientů v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., vyúčtování služeb<br /> - evidence odebrané stravy klientů, objednávky pro stravovací provoz<br /> - vedení menšího týmu klíčových pracovníků klientů, individuální plánování<br /> - dle potřeby spolupráce na poskytování socioterapeutických činností klientům, koordinace a plánování smysluplného využití volného času klientů<br /> - dle zájmu podílení se na edukativních programech pro veřejnost, studenty apod.</p> <p class="typography-body-large-text-regular mb-800"> </p> <p class="typography-body-large-text-regular mb-800">Náplní práce aktivizačního pracovníka/ce je poskytování socioterapeutických činností klientům denního stacionáře. Aktivizační pracovník/ce se během celého dne věnuje klientům stacionáře, dbá o smysluplné trávení jejich volného času, pomáhá ale také při podávání stravy či dopomáhá klientům s hygienou.</p><p>- VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona o sociálních službách<br /> - znalost zákona o sociálních službách a souvisejících předpisů<br /> - schopnost jednat s lidmi, příjemné vystupování, zájem o práci se seniory<br /> - ochota podílet se na přímé péči o klienty (podávání stravy, dopomoc s hygienou, doprovod na toaletu)<br /> - týmová spolupráce<br /> - organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost<br /> - schopnost vytvořit a vést různorodý program pro skupinu klientů<br /> - dobrý hlasový projev a schopnost jej přizpůsobit potřebám seniorů<br /> - znalost práce na PC<br /> - praxe v oblasti sociální práce se seniory výhodou<br /> - ŘP sk. B výhodou</p> <p>Výhodou bude, pokud máte předchozí zkušenost s péčí o osoby s demencí, seniory či handicapované nebo máte schopnost vést aktivizaci s konkrétním zaměřením (hudebním, výtvarným, motorickým, kognitivním, apod.)</p>
799BrnoSociální pracovník/ce v denním stacionáři - Šlapanice<p>- jednání se zájemci o sociální službu, provádění sociálního šetření<br /> - příjem a evidence žádostí o přijetí<br /> - vedení dokumentace klientů<br /> - komunikace s rodinnými příslušníky a opatrovníky klientů<br />- evidence úkonů péče klientů v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., vyúčtování služeb<br />- evidence odebrané stravy klientů, objednávky pro stravovací provoz<br /> - vedení menšího týmu klíčových pracovníků klientů, individuální plánování<br /> - dle potřeby spolupráce na poskytování socioterapeutických činností klientům, koordinace a plánování smysluplného využití volného času klientů<br /> - dle zájmu podílení se na edukativních programech pro veřejnost, studenty apod.</p><p>- VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona o sociálních službách<br /> - znalost zákona o sociálních službách a souvisejících předpisů<br /> - schopnost jednat s lidmi, příjemné vystupování, zájem o práci se seniory<br /> - týmová spolupráce<br /> - organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost<br /> - znalost práce na PC<br /> - praxe v oblasti sociální práce se seniory výhodou<br /> - ŘP sk. B výhodou</p>
365BrnoSociální pracovnice/ík v domově pro seniory<p>- jednání se zájemci o sociální službu, provádění sociálního šetření<br />- příjem a evidence žádostí o přijetí<br />- správa a evidence administrativní agendy týkající se příspěvků na péči jednotlivých klientů<br />- spolupráce se sociálními, státními a zdravotnickými institucemi<br />- individuální plánování s klienty, vedení klíčových pracovníků v oblasti individuálního plánování<br />- spolupráce při organizování volnočasových a zájmových aktivit pro klienty<br />- pomoc při udržení kontaktu klientů s přirozeným sociálním prostředím</p><p>- VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona o sociálních službách<br />- znalost zákona o sociálních službách a souvisejících dokumentů<br />- schopnost jednat s lidmi, příjemné vystupování <br />- pozitivní přístup k práci se seniory a klienty s Alzheimerovou chorobou<br />- týmová spolupráce<br />- organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost<br />- znalost práce na PC<br />- praxe v oblasti sociální práce se seniory nebo s osobami s Alzheimerovou chorobou či jiným typem demence výhodou</p>
652BrnoHlavní účetní<p>- zodpovídá za vedení účetní agendy <br />- organizuje a koordinuje činnost dvou účetních <br />- zpracovává pololetní a roční závěrku <br />- zpracovává kontrolní hlášení, DPH <br />- spolupracuje s ekonomem na vyúčtování dotací <br />- spolupracuje s auditorem</p><p>- VŠ / SŠ ekonomického směru <br />- znalost podvojného účetnictví <br />- znalost práce na PC <br />- samostatnost, spolehlivost, pečlivost <br />- praxe v účetnictví min. 5 let</p>
427BrnoFinanční účetní<p>- účtování faktur, interních dokladů<br />- účtování banky, kontrola úhrad<br />- evidence dlouhodobého majetku<br />- vedení agendy darovacích smluv<br />- sestavení účetní závěrky, spolupráce s auditorem<br />- účtování DPH<br />- spolupráce na vyúčtování dotací</p><p>- VŠ/SŠ ekonomického směru<br />- znalost podvojného účetnictví<br />- znalost práce na PC<br />- samostatnost, spolehlivost<br />- týmová spolupráce<br />- praxe ve vedení účetnictví nutná<br />- výhodou znalost účetního programu ABRA</p>
832BrnoVedoucí domova pro seniory<p>Zodpovídá za kvalitní a profesionální péči jí podřízeného pracovního týmu a za důstojný pobyt klientů.</p><p>- VŠ/VOŠ vzdělání získané v oborech dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb. nebo:<br />- VŠ vzdělání v jiných humanitních, manažerských, ekonomických oborech + praxe při výkonu povolání v trvání nejméně 5 let<br />- manažerské dovednosti<br />- znalost práce na PC<br />- samostatnost<br />- spolehlivost<br />- bezúhonnost<br />- odolnost vůči stresu<br />- praxe v sociální oblasti výhodou<br />- zkušenost s vedením týmu výhodou<br />- ŘP sk. B výhodou</p>
640ZlínVedoucí Domu pokojného stáří Naděje Zlín<p>- komplexní koordinace ekonomické, personální, technické, provozní, majetkové a organizační správy</p> <p>- garance kvality poskytování sociálních služeb pro 65 klientů domova pro seniory a domova se zvláštním režimem</p><p>- vysokoškolské vzdělání v sociální nebo sociálně zdravotní oblasti</p> <p>- praxe 3 roky v sociálních službách</p> <p>- zkušenost s metodickým vedením zaměstnanců podmínkou</p> <p>- znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a souvisejících předpisů</p> <p>- trestní bezúhonnost, dobrý zdravotní stav</p> <p>- velmi dobré řídící, organizační, komunikační a prezentační dovednosti</p> <p>- porozumění problematice života s demencí a ve stáří</p> <p>- pokročilá znalost MS Office a znalost programu CYGNUS</p> <p>- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič</p> <p>- zkušenosti s provozem domova výhodou</p> <p> </p> <p><strong>Nabízíme :</strong></p> <p>- zajímavou a zodpovědnou práci s možností dalšího odborného vzdělávání</p> <p>- dobrý pracovní kolektiv</p> <p>- zázemí zavedené neziskové organizace</p> <p>- pracovní úvazek 40 hod. týdně</p> <p>- 25 dní dovolené</p> <p>- mzdu dohodou dle praxe a prokazatelných zkušeností</p>
472BrnoKuchař/ka<p>Náplní práce je příprava stravy ve stravovacím provozu v Brně-Bohunicích. Jedná se o kuchyni, která připravuje celodenní stravu pro domovy pro seniory a je spojena s jídelnou pro seniory.</p><p>- vyučení v kuchařském oboru výhodou<br />- schopnost samostatně vařit<br />- praxe na obdobné pozici ve stravovacím provozu <br />- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, smysl pro pořádek <br />- fyzická zdatnost, dobrý zdravotní stav <br />- nekuřák výhodou <br />- čistý trestní rejstřík <br />- platný zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství (případně je třeba si jej vyřídit ještě před nástupem)</p>
639ZlínSociální pracovník/pracovnice pro chráněné bydlení<p>- komplexní sociální práce s klienty chráněného bydlení (podpora klientů při zajištění stravy, hygieny, užívání léků, hospodaření s penězi, dohled a péče při nemoci, doprovody při vyřizování osobních záležitostí)</p> <p>- poskytování sociálního poradenství klientům, rodinám i zájemcům o služby</p> <p>- vedení evidence úkonů péče, dokumentování činnosti, aktualizace, kontrola a zpracování dokumentů v programu sociální služby</p> <p>- individuální plánování s klienty</p> <p>- spolupráce na tvorbě a revizích standardů kvality sociálních služeb a metodik</p><p>- vzdělání odpovídající zákonu č. 108/2006 Sb. o sociálních službách (VOŠ, VŠ)</p> <p>- znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a souvisejících předpisů</p> <p>- trestní bezúhonnost a dobrý zdravotní stav</p> <p>- schopnost komunikace s lidmi s mentálním postižením, schopnost týmové spolupráce, empatie, vstřícné profesionální a společenské chování, schopnost rozhodovat se rychle a zodpovědně, trpělivost, vnímavost pro lidskoprávní rozměr sociální služby</p> <p>- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič</p> <p>- znalost MS Office, znalost programu Cygnus nebo Equip výhodou</p> <p>- praxe v sociálních službách výhodou</p> <p> </p> <p><strong>Nabízíme:</strong></p> <p>- zajímavou práci s možností dalšího odborného vzdělávání</p> <p>- dobrý pracovní kolektiv</p> <p>- mzdové ohodnocení po tříměsíční zkušební době 30 500 Kč</p> <p>- zázemí zavedené neziskové organizace</p> <p>- nepravidelnou pracovní dobu, cca 40 hod. týdně</p>
311VizoviceVedoucí sociální pracovní na HPP<p>- sociální práce s dětmi a mládeží ohroženými sociálně patologickými jevy</p> <p>- vedení malého týmu spolupracovníků</p> <p>- zodpovědnost za kvalitu sociální práce, organizace činnosti</p> <p>- spolupráce s vedením oblasti Zlín</p><p>- vzdělání odpovídající zákonu č. 108/2006 Sb. o sociálních službách</p> <p>- trestní bezúhonnost, dobrý zdravotní stav</p> <p>- zkušennosti z činnosti s dětmi a mládeží</p> <p>- orientace na týmovou spolupráci</p> <p>- znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a souvisejících předpisů</p> <p>- znalost programu eQuip výhodou</p>