Vysoké Mýto

 
 

V souvislosti s vydaným zákazem návštěv jsme se rozhodli  upozornit na některé další možné způsoby komunikace rodinných příslušníků s našimi klienty.

 

Po dobu zákazu návštěv je možné klientům, kteří nemají svůj mobilní telefon, nebo jej nejsou schopni sami obsluhovat, telefonovat na mobilní telefon, které jim náš personál donese na pokoj. Pro tuto možnost je k dispozici následující číslo:

 

775 865 854 - pro přímý hovor (telefon není používán k jinému účelu a vždy jej vydezinfikujeme) Prosím využívejte pouze v případě, kdy váš blízký nemá svůj telefon.

 

Případně se lze domluvit, že personál pomůže klientům volat z jejich telefonů rodinným příslušníkům. Žádost o zprostředkování hovoru z vlastního telefonu klienta lze domluvit na číslech:

 

775 868 099, 775 868 273 Tento způsob je preferován !!!

 

Zavádíme také novou možnost kontaktu s klienty. Můžete napsat dopis pro svého blízkého a poslat jej mailem na adresu  sarka.makalousova@nadeje.cz. Dopis vytiskneme a předáme, v případě potřeby jej můžeme klientovi přečíst.

 

Pro podávání informací o aktuální situaci prosím použijte kontakt na sociální pracovnici Bc. Šárku Makaloušovou:  775 868 262, a to v pracovní dny v době 7:00 – 15:00

 
 
PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

01.04.20

Pan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.

 

Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.


Více...
 
PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

 

Pan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.

 

Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.


Méně...
 
Novinky v donášce balíčků klientům

Novinky v donášce balíčků klientům

Upřesnění donášky balíčků

30.03.20

Veškeré balíčky budeme dezinfikovat.


Více...
 
Novinky v donášce balíčků klientům

Vážení rodinní příslušníci

Jsme rádi, že se snažíte o kontakt s našimi klienty alespoň prostřednictvím donášení balíčků. Prosíme o to, abyste nebalené potraviny zabalili do čistého mikrotenového sáčku a  ovoce a zeleninu vždy řádně umyli. Balené potraviny prosíme více nebalte. Vše pak prosím přineste v papírové tašce, kterou bude možné vyhodit.

Z důvodu prevence vnesení koronaviru do našeho zařízení budeme veškeré tyto balíčky nuceni povrchově dezinfikovat.


Méně...
 
Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

26.03.20

Díky obrovské solidaritě mnoha dobrovolníků máme k dispozici již dostatečné množství textilních roušek


Více...
 
Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

Díky obrovské solidaritě mnoha dobrovolníků máme k dispozici již dostatečné množství textilních roušek. Mnohokrát všem děkujeme.  Pokud byste měli další roušky k dispozici, prosíme, pošlete je na místa, kde jich je stále nedostatek.

Pokud byste naopak roušky potřebovali, ozvěte se na náš mail vysoke.myto@nadeje.cz a my případné další dodávky přesměrujeme na vás nebo se domluvíme na předání.


Méně...
 
Pomoc dobrovolníků z vysokomýtského gymnázia

Pomoc dobrovolníků z vysokomýtského gymnázia

Studenti pomáhají v našem zařízení

24.03.20

V pondělí k nám dorazilo 8 dobrovolníků z vysokomýtského gymnázia.


Více...
 
Pomoc dobrovolníků z vysokomýtského gymnázia

V pondělí k nám dorazilo 8 dobrovolníků z vysokomýtského gymnázia. Ochotně se zapojili do prácí, které potřebujeme zajistit vzhledem ke zvýšeným hygienickým opatřením. Jedná se o práce nastavené tak, aby se dobrovolníci nedostávali do přímého kontaktu s klienty. Jsme za tuto pomoc velice vděčni a to jak jednotlivým dobrovolníkům tak i paní ředitelce, která pomoc zprostředkovala.

 

D Ě K U J E M E   ! ! !


Méně...
 
Děkujeme všem za pomoc

Děkujeme všem za pomoc

Dobrovolníci dodávají do domova šité roušky

20.03.20

Děkujeme za pomoc se zajištěním roušek


Více...
 
Děkujeme všem za pomoc

V minulých dvou dnech se nám sešlo několik nabídek na dodání šitých roušek a roušky k nám také již dorazily. Jsme za tuto nabídku velice vděční a děkujeme všem, kteří se do těchto prací zapojili. Potřeba roušek v našem zařízení stále trvá.

D Ě K U J E M E ! ! !


Méně...
 
Doplnění informací k zákazu návštěv

Doplnění informací k zákazu návštěv

12.03.20

Bližší informace k zákazu návštěv


Více...
 
Doplnění informací k zákazu návštěv

Bližší informace k zákazu návštěv

V souvislosti s vydaným zákazem návštěv jsme se rozhodli  upozornit na některé další možné způsoby komunikace rodinných příslušníků s našimi klienty.

 

Po dobu zákazu návštěv je možné klientům, kteří nemají svůj mobilní telefon, nebo jej nejsou schopni sami obsluhovat, telefonovat na mobilní telefony, které jim náš personál donese na pokoj. Pro tuto možnost jsou k dispozici následující čísla:

775 865 854

775 868 099

775 868 273

 

Případně se lze domluvit, že personál pomůže klientům volat z jejich telefonů rodinným příslušníkům.

 

Pro podávání informací o aktuální situaci prosím použijte kontakt na sociální pracovnici Bc. Šárku Makaloušovou:

775 868 262, a to v pracovní dny v době 7:00 – 15:00

 

Pokud bude třeba našim klientům předat například nákup, lze jej nechat na recepci a náš personál jej klientovi předá.

 

Jsme nuceni přísně dodržovat nastavená opatření, abychom v co největší možné míře omezili riziko nákazy našich klientů. Děkujeme za pochopení a doufáme, že tato omezení budou nutná po co nejkratší možnou dobu.

 

Zároveň sdělujeme, že bylo rozhodnutím vlády pozastaveno přijímání nových klientů.

Vedení domova


Méně...