Vysoké Mýto

 
 

 
 
Ukončení zákazu návštěv 25.5.2020

Ukončení zákazu návštěv 25.5.2020

Za zpřísněných pravidel je možné od 25.5.2020 navštívit naše klienty

22.05.20

 

Pro návštěvy platí zpřísněná hygienická pravidla, návštěva je však již od pondělí 25.5.2020 možná.


Více...
 
Ukončení zákazu návštěv 25.5.2020

 

PRAVIDLA PRO NÁVŠTĚVY U KLIENTŮ

V ZAŘÍZENÍ DŮM POKOJNÉHO STÁŘÍ NADĚJE VYSOKÉ MÝTO

od 25. 5. 2020 do odvolání


  1. Režim návštěv se řídí Mimořádným opatřením ministra zdravotnictví ČR, které je přílohou č. 4 k usnesení vlády ČR č. 555 ze dne 18. 5. 2020 a opatřeními DPSN uvedenými níže.
  2. Návštěvy jsou povoleny pouze v době otevření recepce, tj. denně 7 – 19 hodin. Čas návštěvy doporučujeme omezit například na 1 hodinu.
  3. Návštěvy jsou povoleny v režimu maximálně dvě osoby na jednoho klienta ve stejný čas. Výjimky jsou možné pouze v odůvodněných případech (např. pokud navštěvující osoba potřebuje doprovod). Návštěvy jsou umožněny i nezletilým osobám.
  4. Při návštěvě jsou udržovány odstupy mezi různými osobami, a to minimálně 2 metry. Kontakt mezi klientem zařízení a návštěvou na kratší vzdálenost je možný jen v odůvodněných případech a doporučuje se co nejkratší dobu.
  5. Každý návštěvník je povinen při každé návštěvě uvést jméno a příjmení své i jméno a příjmení navštěvované osoby, strpět změření teploty bezkontaktním teploměrem, po celou dobu návštěvy si chránit ústa a nos rouškou a před vstupem do budovy a při odchodu z ní provést dezinfekci rukou.
  6. Každý návštěvník je dále povinen při každé návštěvě vyplnit a podepsat formulář Čestné prohlášení. Návštěvník je dále povinen informovat pracovníka recepce o svém odchodu ze zařízení.
  7. Zaměstnanci DPSN jsou oprávněni nevpustit do zařízení osoby s tělesnou teplotou vyšší než 37 °C, viditelnými příznaky respiračního onemocnění, dále osoby, které neprovedly při vstupu dezinfekci rukou, nemají zakrytý nos a ústa, nepodepsali formulář Čestné prohlášení týkající se jejich zdravotního stavu nebo porušují jakýkoli bod výše uvedených pravidel o návštěvách.
  8. Návštěvy je možné uskutečnit v bytových jednotkách klientů. Dále je možné návštěvu uskutečnit ve venkovních prostorech mimo zařízení.
  9. V průběhu návštěvy je vhodné průběžné větrání bytové jednotky.

 

 

 


Méně...
 
Zazpíval nám Otakar

Zazpíval nám Otakar

30.04.20

Dnes nám přišli zazpívat členové pěveckého sboru Otakar


Více...
 
Zazpíval nám Otakar

Dnes nám přišli zazpívat členové pěveckého sboru Otakar. Naši klienti z balkonů, nebo u otevřených oken mohli poslouchat půlhodinku radosti, která ze zpěvu, byť ztíženého rouškami přímo čišela. Zpěváci na konci vystoupení sklidili velký potlesk. 

Moc děkujeme za radost, kterou nám Otakar přinesl. 


Méně...
 
Nová možnost komunikace s našimi klienty - videohovory

Nová možnost komunikace s našimi klienty - videohovory

Prostřednictvím aplikace Skype můžete kontaktovat své blízké

14.04.20

Komunikace přes skype zajistí i možnost videohovoru.


Více...
 
Nová možnost komunikace s našimi klienty - videohovory

V době, kdy pro naše klienty platí zákaz vycházení i návštěv, nemají možnost přímé komunikace se svými blízkými s výjimkou telefonátů. Rozhodli jsme se dát k dispozici možnost videohovoru prostřednictvím aplikace Skype. Jak to bude fungovat:

 

  1. Kontaktujte Bc. Šárku Makaloušovou na telefonu 775 868 262 a domluvte si čas hovoru (v pracovní době).
  2. Ta donese v domluvený čas tablet na pokoj klienta a zapne Skype.
  3. Na Vaší straně zadejte do Skype jako kontakt (vyhledejte NADĚJE Vysoké Mýto).
  4. Kliknutím na ikonku kamery zahájíte spojení videohovoru - sociální pracovnice po spojení předá tablet klientovi. Po ukončení hovoru pak tablet odnese a vydezinfikuje.
  5. Prosíme omezte délku videohovoru maximálně na 10 minut, aby se dostalo i na ostatní klienty.

Děkujeme a věříme, že tato služba pmůže našim klientům zpříjemnit čas izolace.


Méně...
 
PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

01.04.20

Pan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.

 

Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.


Více...
 
PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

 

Pan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.

 

Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.


Méně...
 
Novinky v donášce balíčků klientům

Novinky v donášce balíčků klientům

Upřesnění donášky balíčků

30.03.20

Veškeré balíčky budeme dezinfikovat.


Více...
 
Novinky v donášce balíčků klientům

Vážení rodinní příslušníci

Jsme rádi, že se snažíte o kontakt s našimi klienty alespoň prostřednictvím donášení balíčků. Prosíme o to, abyste nebalené potraviny zabalili do čistého mikrotenového sáčku a  ovoce a zeleninu vždy řádně umyli. Balené potraviny prosíme více nebalte. Vše pak prosím přineste v papírové tašce, kterou bude možné vyhodit.

Z důvodu prevence vnesení koronaviru do našeho zařízení budeme veškeré tyto balíčky nuceni povrchově dezinfikovat.


Méně...
 
Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

26.03.20

Díky obrovské solidaritě mnoha dobrovolníků máme k dispozici již dostatečné množství textilních roušek


Více...
 
Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

Díky obrovské solidaritě mnoha dobrovolníků máme k dispozici již dostatečné množství textilních roušek. Mnohokrát všem děkujeme.  Pokud byste měli další roušky k dispozici, prosíme, pošlete je na místa, kde jich je stále nedostatek.

Pokud byste naopak roušky potřebovali, ozvěte se na náš mail vysoke.myto@nadeje.cz a my případné další dodávky přesměrujeme na vás nebo se domluvíme na předání.


Méně...