Volná místa

INFORMACE PRO UCHAZEČE O ZAMĚSTNÁNÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním


Více...
 

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)

 

I.    Správce osobních údajů

NADĚJE, se sídlem K Brance 11/19e, 155 00 Praha 5, IČO: 00570931, zapsaná ve Veřejném rejstříku pod spisovou značkou L 975 u Městského soudu v Praze, email: nadeje@nadeje.cz (dále jen „správce“)

 

Správce je poskytovatelem sociálních a zdravotních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. o sociálních službách a zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování.

 

II.    Účel zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem výběru nových zaměstnanců.

 

III.    Právní základ zpracování osobních údajů

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů uvedených v článku II. je:

 

a)    Oprávněný zájem správce (tj. výběr zaměstnanců)
b)    Souhlas se zpracováním osobních údajů (týká se jen případů, kdy máme zájem na uchování kontaktu na nevybraného uchazeče pro případ možné další spolupráce).
c)    Oprávněný zájem správce (po promlčecí dobu v případě hrozícího soudního sporu)

 

IV.    Příjemci osobních údajů

Příjemci Vašich osobních údajů mohou v souladu s ustanoveními právních předpisů v konkrétních případech být kromě Vás: personalista, další zaměstnanci pověření výběrem zaměstnanců.


Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje subjektu údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci.


V.    Doba zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou ihned po ukončení výběrového řízení skartovány. Výjimkou jsou údaje podle bodu III./b/c.


VI.    Práva subjektu údajů

Při zpracování osobních údajů máte následující práva týkající se ochrany svých osobních údajů:

 

a)    Právo požadovat od nás přístup k Vašim osobním údajům.
b)    Právo na opravu Vašich osobních údajů, které zpracováváme.
c)    Právo na omezení zpracování, to znamená, že musíme Vaše osobní údaje, u nichž bylo zpracování omezeno, označit a po dobu trvání omezení je nesmíme dál zpracovávat s výjimkou jejich uložení. Právo na omezení zpracování máte tehdy:

    • jestliže popíráte přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, abychom mohli přesnost osobních údajů ověřit;
    • jestliže zpracování je protiprávní a Vy odmítáte výmaz osobních údajů a žádáte místo toho o omezení jejich použití;
    • jestliže již Vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale Vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
    • jestliže vznášíte námitku proti zpracování uvedenou níže v bodu VII., dokud nebude ověřeno, zda naše oprávněné důvody pro zpracování převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami.

d)    Právo na výmaz osobních údajů.
e)    Právo podat stížnost u dozorového úřadu, a to v případě, že se domníváte, že zpracováním osobních údajů dochází k porušení právních předpisů o ochraně osobních údajů. V České republice je dozorovým úřadem Úřad na ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.

 

VII.    Právo vznést námitku proti zpracování

V případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely oprávněných zájmů našich nebo někoho dalšího, máte kdykoliv právo vznést proti takovému zpracování námitku. Námitku můžete vznést na naší adrese uvedené v části I. V případě, že takovou námitku vznesete, budeme oprávněni v takovém zpracování pokračovat jen tehdy, když prokážeme závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, a dále tehdy, když půjde o zpracování nezbytné pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.

 

VIII.    Povinné zpracování a povinnost poskytnout osobní údaje

Vaše osobní údaje nejsou poskytovány žádnému externímu subjektu. Vaše povinnost poskytnout nám své osobní údaje nevychází z žádného zákona, poskytnutí je dobrovolné.


Méně...
 
 
Zobrazených 1-1 z celkově 1 záznamů.

Pracovník v sociálních službách - vchodař

Místo výkonu pracovní pozice:
Praha

Pracovní náplň:
  • Budete zajišťovat praktický provoz nízkoprahového denního centra pro naše klienty - lidé bez domova.
  • Hlavně činnost "vchodaře" - tzn. zajištění služby u vchodu do střediska, komunikace, zjištění potřeb klienta, případně řešení konfliktních situací.
  • Dále různé činnosti ve středisku - jednoduchá příprava stravy, vydávání hygienických potřeb, případně dopomoc s hygienou.
  • Ke všem činnostem budete provádět základní evidenci.
  • Během celé pracovní doby budete spolupracovat s kolegyněmi/kolegy - důležitá je týmová spolupráce a komunikace
  • Pouze z důvodu charakteru práce a cílové skupiny (práce u vchodu, pro řešení prvního kontaktu s klienty, respekt ze strany klientů) je tato práce vhodnější pro muže.

Požadavky :
  • trestní bezúhonnost, uvítáme praxi na obdobné pracovní pozici v sociálních službách či zdravotnictví.
  • Zájem o práci s naší cílovou skupinou.
  • Schopnost dopomoci handicapovaným klientům.
  • Schopnost řešit krizové situace.
  • Samostatnost, dobrou komunikační a fyzickou zdatnost, schopnost týmové spolupráce.
  • Odpovídající vzdělání v sociální oblasti dle zákona o sociálních službách - kurz pracovníka v sociálních službách výhodnou, ne podmínkou. Kurz je možné doplnit při zaměstnání a získat tím trvalou rekvalifikaci a lepší pracovní uplatnění.

Další informace:

Nabízíme:

  • Práci, která dává smysl, kde můžete být užitečný a pomáhat lidem.
  • Jistotu pracovního poměru ve stabilní, zavedené neziskové organizaci.
  • Příjemný a přátelský pracovní kolektiv a vstřícný přístup vedení.
  • Metodické vedení a supervize.
  • Dobré platové podmínky.

Další informace:

  • Nástup ihned, nebo dle dohody
  • Práce ve 12 hodinových denních směnách krátký/dlouhý týden, 8.00 - 20.00.
  • Nástupní plat 28.500 Kč + zákonné příplatky za víkendy a svátky cca prům. 2.000 Kč až 3.500 Kč, nárůst mzdy po zkušební době a po roce na 30.500 Kč + příplatky.
  • Pět týdnů dovolené
  • Partnerský tarif Vodafone pro rodinné příslušníky, Multisport kartu na sport či relaxaci pro Vás a osobu blízkou.
  • Možnost podílet se na rozvoji profesionální pomoci lidem bez domova
  • Informace o zařízení: https://www.nadeje.cz/praha/phndcubulhara

Kontaktní údaje:

V případě zájmu zasílejte, prosím, reakce pouze s aktuálním životopisem a motivačním dopisem (pár řádků, proč chcete pracovat s lidmi bez domova a jak vnímáte lidi bez domova) na e-mailovou adresu: petra.svobodova@nadeje.cz.

Vybrané uchazečky a uchazeče, které budou dle životopisu a motivačního dopisu nejlépe splňovat naše představy, oslovíme a pozveme na osobní pohovor.

Kontaktní osoba: Petra Svobodová, personalista, NADĚJE, pobočka Praha, K Brance 11/19e, 155 00 Praha