Volná místa

INFORMACE PRO UCHAZEČE O ZAMĚSTNÁNÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním


Více...
 

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)

 

I.    Správce osobních údajů

NADĚJE, se sídlem K Brance 11/19e, 155 00 Praha 5, IČO: 00570931, zapsaná ve Veřejném rejstříku pod spisovou značkou L 975 u Městského soudu v Praze, email: nadeje@nadeje.cz (dále jen „správce“)

 

Správce je poskytovatelem sociálních a zdravotních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. o sociálních službách a zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování.

 

II.    Účel zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem výběru nových zaměstnanců.

 

III.    Právní základ zpracování osobních údajů

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů uvedených v článku II. je:

 

a)    Oprávněný zájem správce (tj. výběr zaměstnanců)
b)    Souhlas se zpracováním osobních údajů (týká se jen případů, kdy máme zájem na uchování kontaktu na nevybraného uchazeče pro případ možné další spolupráce).
c)    Oprávněný zájem správce (po promlčecí dobu v případě hrozícího soudního sporu)

 

IV.    Příjemci osobních údajů

Příjemci Vašich osobních údajů mohou v souladu s ustanoveními právních předpisů v konkrétních případech být kromě Vás: personalista, další zaměstnanci pověření výběrem zaměstnanců.


Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje subjektu údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci.


V.    Doba zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou ihned po ukončení výběrového řízení skartovány. Výjimkou jsou údaje podle bodu III./b/c.


VI.    Práva subjektu údajů

Při zpracování osobních údajů máte následující práva týkající se ochrany svých osobních údajů:

 

a)    Právo požadovat od nás přístup k Vašim osobním údajům.
b)    Právo na opravu Vašich osobních údajů, které zpracováváme.
c)    Právo na omezení zpracování, to znamená, že musíme Vaše osobní údaje, u nichž bylo zpracování omezeno, označit a po dobu trvání omezení je nesmíme dál zpracovávat s výjimkou jejich uložení. Právo na omezení zpracování máte tehdy:

    • jestliže popíráte přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, abychom mohli přesnost osobních údajů ověřit;
    • jestliže zpracování je protiprávní a Vy odmítáte výmaz osobních údajů a žádáte místo toho o omezení jejich použití;
    • jestliže již Vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale Vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
    • jestliže vznášíte námitku proti zpracování uvedenou níže v bodu VII., dokud nebude ověřeno, zda naše oprávněné důvody pro zpracování převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami.

d)    Právo na výmaz osobních údajů.
e)    Právo podat stížnost u dozorového úřadu, a to v případě, že se domníváte, že zpracováním osobních údajů dochází k porušení právních předpisů o ochraně osobních údajů. V České republice je dozorovým úřadem Úřad na ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.

 

VII.    Právo vznést námitku proti zpracování

V případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely oprávněných zájmů našich nebo někoho dalšího, máte kdykoliv právo vznést proti takovému zpracování námitku. Námitku můžete vznést na naší adrese uvedené v části I. V případě, že takovou námitku vznesete, budeme oprávněni v takovém zpracování pokračovat jen tehdy, když prokážeme závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, a dále tehdy, když půjde o zpracování nezbytné pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.

 

VIII.    Povinné zpracování a povinnost poskytnout osobní údaje

Vaše osobní údaje nejsou poskytovány žádnému externímu subjektu. Vaše povinnost poskytnout nám své osobní údaje nevychází z žádného zákona, poskytnutí je dobrovolné.


Méně...
 
 
Zobrazených 1-1 z celkově 1 záznamů.

Pracovník/pracovnice pro sociálně terapeutickou dílnu

Místo výkonu pracovní pozice:
Zlín

Pracovní náplň:

 DLE ÚROVNĚ VZDĚLÁNÍ (PSS nebo SP)

  • Naplňování základních činností služby pro klienty s mentálním handicapem

o   Podpora klienta při získávání a rozvoji pracovních návyků a dovedností

o   Pomoc při osobní hygieně

o   Poskytnutí a pomoc při zajištění stravy

o   Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, podpora soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění klienta

  • Individuální práce a plánování v roli klíčového pracovníka, práce s potenciálem klienta
  • Každodenní práce s různorodou skupinou klientů v rámci jednotlivých programů
  • Evidence činností, denní zápisy, vedení dokumentace a vykazování činnosti v systému Equip
  • Doprovod a podpora klientů na venkovní pracovní terapie
  • Prezentace služby na předváděcích akcích a v komunikaci s veřejností, propagace
  • Příprava a zpracování smluv
  • Tvorba a hodnocení IP, metodické vedení pracovníků při tvorbě individuálních plánů
  • Vyhledávání informací
  • Práce na metodikách
  • Porady, týmové supervize a vzdělávání
  • Vykazování a statistiky

Požadavky :
  • Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, speciální nebo sociální pedagogiku
  • V případě nesplnění prvního bodu minimálně SOU nebo SOŠ plus absolvovaný akreditovaný kvalifikační kurz podle §116 Zákona o sociálních službách
  • Všeobecné znalosti sociální práce, odborné znalosti týkající se zdravotního postižení, především mentálního
  • Vstřícné, profesionální a společenské chování, schopnost dobré komunikace s klienty, s rodinnými příslušníky, s opatrovníky klientů i s kolegy na pracovišti
  • Duševní vyrovnanost a sebeovládání, trpělivost
  • Schopnost samostatné i týmové práce, týmové nastavení a tvůrčí přístup k práci
  • Doplňování odborných znalostí individuálním studiem, odbornými školeními
  • Kreativita při přípravě nových pracovních terapií i při řešení nečekaných situací
  • Vztah k manuálním činnostem, kreativní rukodělné práci či řemeslu výhodou
  • Vítána praxe v oboru, řidičské oprávnění skupiny B

Další informace:

MÍSTO VÝKONU PRACOVNÍ POZICE: STŘEDISKO NADĚJE ZLÍN – BRATŘÍ SOUSEDÍKŮ 349, DÍLY IV/3692

 

Nabízíme:

  • práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou s předpokladem prodloužení
  • nástup 1. 6. 2025, dle možností i dříve
  • pracovní dobu 7:00 – 15:30
  • Měsíční mzdu po zkušební době odpovídající vzdělání a praxi ve výši od 30 600 do 32 900
  • osobní ohodnocení a roční odměny
  • 6 týdnů dovolené, příspěvek na stravování
  • další vzdělávání, skupinovou a individuální supervizi
  • tvůrčí a kolegiální zázemí organizace s třicetiletou tradicí

Kontaktní údaje:

Životopisy s motivačním dopisem zasílejte do 30. 4. 2025 na michal.krizka@nadeje.cz.

Více informací sdělí Michal Křižka, mobil 604 274 734, email michal.krizka@nadeje.cz.

Zasláním požadovaných dokumentů uchazeči souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení. Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo jej zrušit kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.