Písek

 
 

Středisko Žižkova

NABÍDKA SLUŽEB

06.01.20

Rodinné centrum eN je od září 2019 nově otevřené poradenské centrum pro rodiny s dětmi,


Více...
 

Rodinné centrum eN je od září 2019 nově otevřené poradenské centrum pro rodiny s dětmi, které zajišťuje poskytování registrované sociálně služby – sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi na území města Písku, zejména v lokalitě na Portyči. Služba je realizována v rozsahu základních činností dle § 65 zákona č. 108/2006 Sb.

 

Činnost Rodinného centra eN, CZ.03.2.60/0.0/0.0/16_052/0011576 je spolufinancována Evropskou unií v období od 1.9.2019 do 30.6.2022.

 

Služba je určena rodinám s dětmi či rodičům samoživitelům, nacházejícím se v obtížné životní situaci.Rodiče se na nás mohou obrátit, když si neví si rady a potřebují pomoct a podpořit, aby danou životní situaci zvládli a udrželi tak vhodné zázemí pro sebe a své děti.

 

Služba si klade za cíl stabilizaci rodin s dětmi vzhledem ve vztahu k nezaopatřeným dětem, aby nedošlo k odebírání dětí do náhradní rodinné péče a rozpadu rodiny. Podpora rodiny a rodičů spočívá v upevňování rodičovských kompetencí a dovedností, které zajistí celistvé fungování rodiny jako celku. Dále jsou prostřednictvím služby hledány a upevňovány takové vzorce chování, které lze společností vnímat jako žádoucí pro fungování rodiny.

 

Komu je služba určena

- RODIČŮM S DĚTMI

- RODIČŮM SAMOŽIVITELŮM

 

Poradíme a pomůžeme vám

- v krizové sociální situaci

- při potížích s péčí o děti – problémy s docházkou dětí/žáků do MŠ, ZŠ

- při potížích spojených s výchovnými problémy u dětí/žáků

- při problémech se zajištěním chodu domácnosti – pořádek, nákupy, platby za služby

- v případě, že je nařízena spolupráce s OSPOD

- v případě finančních dluhů a ztrátě zaměstnání

- při řešení bytové nouze – riziko ztráty vlastního bydlení, nevhodné bytové podmínky

- zprostředkujeme kontakty na návazné služby či odborná pracoviště

- nabízíme doprovod či pomoc s jednáním na úřadech a v jiných institucích (ÚP, soudy..)

 

Uzavření smlouvy SAS

Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi je poskytována na základě uzavření Smlouvy o poskytování sociální služby, a to po seznámení se s jejím charakterem a rozhodnutím o jejím využívání.

Doba, na kterou se Smlouva uzavírá, je zpravidla 1 rok, ale podle přání zájemce se může jednat o dobu kratší.

Při uzavírání Smlouvy je zájemce seznámen s pravidly služby včetně svých práv a povinností. Tato jsou upravena v příloze Pravidla poskytování sociální služby. Druhou přílohou je pak Poučení a souhlas se zpracováním osobních údajů řídící se tzv. nařízením „GDPR“ z r. 2016.

Obě přílohy jsou přímou součástí Smlouvy.

 

Smlouva o poskytování sociální služby


 

 
Méně...
 

ZÁSADY

06.01.20

Zásady:

DOBROVOLNOST

POCHOPENÍ A RESPEKT

PODPORA

MLČENLIVOST

BEZPLATNOST


Více...
 

Povinnost mlčenlivosti

Zaměstnanci jsou povinni zachovávat mlčenlivost o údajích týkajících se osob, kterým jsou poskytovány sociální služby. Tato povinnost trvá i po skončení pracovního vztahu. Mlčenlivosti může být zaměstnanec zproštěn pouze osobou samotnou, a to písemně s uvedením rozsahu a účelu.

 

Bez souhlasu klienta lze sdělovat údaje pouze subjektům oprávněným tyto údaje požadovat na základě příslušných zákonů. Uvedené subjekty musí prokázat, které konkrétní právní ustanovení je k požadování informace opravňuje.

 

Ochrana osobních údajů

V případě, že pracovník potřebuje zpracovat osobní údaje klienta (soubor informací, které vedou k identifikaci klienta), je povinen klienta poučit a získat jeho souhlas s poskytováním údajů (příloha).

Osobní údaje je povoleno shromažďovat pouze za účelem řešení nepříznivé sociální situace klienta prostřednictvím sociální služby. Shromažďují se pouze takové osobní údaje, které jsou nezbytné pro naplnění stanoveného účelu. Rozsah shromažďovaných osobních údajů nesmí překročit rámec, který je nezbytný pro poskytnutí jednotlivých činností dohodnutých s klientem.

 


Méně...
 

PROVOZNÍ DOBA

Rodinné centrum eN poskytuje služby jak v ambulantní, tak i v terénní formě služby.

Provozní hodiny centra – AMBULANCE (přítomnost sociálních pracovníků v poradně)

·       pondělí, úterý, čtvrtek, pátek    10:00 – 12:00 hodin

 

Provozní hodiny centra – TERÉN (pracovníci mimo poradenské centrum, je možno domluvit se individuálně na setkání v poradenském centru)

·       pondělí, úterý, čtvrtek         13:00 – 17:00 hodin

·       středa                                  10:00 – 17:00 hodin

·       pátek                                   13:00 – 16:00 hodin

Pracovníky/ce centra je možno kontaktovat kdykoliv v rámci provozní doby prostřednictvím telefonu či emailu viz. kontaktní údaje.

 

KONTAKT

Žižkova třída 381, 397 01 Písek (ukázat na mapě)

 

Sociální pracovnice

Barbora Matasová, DiS.

barbora.matasova@nadeje.cz

 +420 773 754 760

 

Sociální pracovnice

Veronika Janochová, DiS.

veronika.janochova@nadeje.cz

 +420 773 754 761