NABÍDKA SLUŽEB
06.01.20Doprovázíme rodiny s dětmi, které chtějí vyřešit svou situaci v oblasti bydlení, financí, zaměstnání nebo výchovy dětí.
Pomáháme také zvládnout každodenní záležitosti, ve kterých si sami nejste jisti.
Více...
Doprovázíme rodiny s dětmi, které chtějí vyřešit svou situaci v oblasti bydlení, financí, zaměstnání nebo výchovy dětí.
Pomáháme také zvládnout každodenní záležitosti, ve kterých si sami nejste jisti.
Naše služba je bezplatná.
Nabízíme:
- poradenství a doprovod pro rodiny s dětmi
- podporu při komunikaci s úřady, školskými zařízeními, lékaři atd.
- pomoc s doučováním dětí
- upevňování jistoty a samostatnosti v běžném životě
Uzavření smlouvy SAS
Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi je poskytována na základě uzavření Smlouvy o poskytování sociální služby, a to po seznámení se s jejím charakterem a rozhodnutím o jejím využívání.
Doba, na kterou se Smlouva uzavírá, je zpravidla 1 rok, ale podle přání zájemce se může jednat o dobu kratší.
Při uzavírání Smlouvy je zájemce seznámen s pravidly služby včetně svých práv a povinností. Tato jsou upravena v příloze Pravidla poskytování sociální služby. Druhou přílohou je pak Poučení a souhlas se zpracováním osobních údajů řídící se tzv. nařízením „GDPR“ z r. 2016. Obě přílohy jsou přímou součástí Smlouvy.
Smlouva o poskytnutí sociální služby javascript:mctmp(0);
Méně...
ZÁSADY
06.01.20Zásady:
DOBROVOLNOST
POCHOPENÍ A RESPEKT
PODPORA
MLČENLIVOST
BEZPLATNOST
Více...
Povinnost mlčenlivosti
Zaměstnanci jsou povinni zachovávat mlčenlivost o údajích týkajících se osob, kterým jsou poskytovány sociální služby. Tato povinnost trvá i po skončení pracovního vztahu. Mlčenlivosti může být zaměstnanec zproštěn pouze osobou samotnou, a to písemně s uvedením rozsahu a účelu.
Bez souhlasu klienta lze sdělovat údaje pouze subjektům oprávněným tyto údaje požadovat na základě příslušných zákonů. Uvedené subjekty musí prokázat, které konkrétní právní ustanovení je k požadování informace opravňuje.
V případě, že pracovník potřebuje zpracovat osobní údaje klienta (soubor informací, které vedou k identifikaci klienta), je povinen klienta poučit a získat jeho souhlas s poskytováním údajů (příloha).
Osobní údaje je povoleno shromažďovat pouze za účelem řešení nepříznivé sociální situace klienta prostřednictvím sociální služby. Shromažďují se pouze takové osobní údaje, které jsou nezbytné pro naplnění stanoveného účelu. Rozsah shromažďovaných osobních údajů nesmí překročit rámec, který je nezbytný pro poskytnutí jednotlivých činností dohodnutých s klientem.
Méně...
PROVOZNÍ DOBA
Středisko Otakara Ševčíka poskytuje služby jak v ambulantní, tak i v terénní formě.
Provozní hodiny – AMBULANCE (přítomnost sociálních pracovníků v poradně)
· pondělí - čtvrtek 8:00 – 15:00 hodin
· pátek 8:00 - 14:00 hodin
Provozní hodiny – TERÉN
· pondělí - čtvrtek 7:00 – 15:30 hodin
· pátek 7:00 – 15:00 hodin
Pracovníky/ce je možno kontaktovat kdykoliv v rámci provozní doby prostřednictvím telefonu či emailu viz. kontaktní údaje.
KONTAKT
Otakara Ševčíka 1943, 397 01 Písek (ukázat na mapě)
Vedoucí pobočky
Monika Stachová, DiS.
monika.stachova@nadeje.cz
+420 736 772 321
Vedoucí sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Barbora Matasová, DiS.
barbora.matasova@nadeje.cz
+420 773 754 760
Sociální pracovnice
Bc. Tereza Čunátová
tereza.cunatova@nadeje.cz
+420 773 754 761
Pracovnice v sociálních službách
Kristýna Kovářová
kristyna.kovarova@nadeje.cz
+420 777 504 284
Sociální pracovnice
Eva Kubcová, DiS.
eva.kubcova@nadeje.cz
+420 778 499 056
Pracovnice v sociálních službách
Martina Jarošová
martina.jarosova@nadeje.cz
+420 777 470 947